Sibelkaikx Hanimlar 35+1 haftaliz ve şu aralar cok şidetli vijanada bıcak kesiyo sanki bi aci oluyo o da bebebiş haraket etikce orasi niye oyle oluyo acaba bebeyin tekmeleri denk mi geliyo
Betl Sibelkaikx 35+1 im bende şuan o hareket ettikçe sanki birşey batıyor ve ardından belime sancı giriyor ,😭
Cennetbayram Sibelkaikx benimde öyle 34 den beri 3 haftadır çekiyorum doktorum doğuma hazırlık normal bi durum dedi