4 gün adet kanamam sürmüştü bittiği gün testte silik çizgiyi gördüm
22 Ekim cuma hcg 126
25 Ekim pazartesi 382 haftasonu diye pazar kan veremedim
Yarın randevum var bugünde kahverengi lekenlemem oluyo pede geçmeyen peçeteyle farkedilen bi lekenlenme.
Artış nasıl kanama üstüne poziflik bugünde lekelenme kafamı karıştırıyor sizin yorumlarınız nedir 😔