Serap_35 Bu doğru değil. Tam tersi rahim filmi çektirenlerin çoğu hemen hamile kalıyor. Ben dahil. Çektirmeniz çok önemli rahim üst kısımda yapışıklık olabilir, rahminiz yarım vs olabilir. Emin olmak lazım. Ayrıca korkulacak bir şey yok ben iki kere çektirdim. C kollu makinelerde teknoloji geliştiği için regli ağrısına benzer bir ağrı oluyor. Çok korkuyorsanız anestezili çektirirsiniz. Bu kayıplar yaşama süreci daha da yıpratıcı. Allah yardımcınız olsun🙏🏻🍀