Elo89 Kızlar 36+3deyim bebeğim hala dönmedi doktor bir haftan daha var yoksa sezeryan dedi evde belli egzersizleri yapıp da bebeğin dönmesini sağlayanlar var mı aranızda? Önerileriniz neler?
Mervemrym Ay benimkide doğum pozisyonundayken 33.haftada yan durmaya başladı 🥲🥲 ilk doğumum normal oldu şimdi sezeryan olursam üzülürüm valla 🥲
Elo89 Htc7212 doktor korkuttu bebeğe zarar verebilirsin diye beni ama denicem teşekkür ederim ilgilenip cevap yazdığın için umarım döner ☺️ Sezeryan hiç istemiyorum çünkü