zynperkl Merhaba 35. Haftama girmek üzereyim geçenlerde ağda yaptırdım ama 2 hafta sonra tekrar bi yaptırıyım diyorum bi sakıncası var mı ağdanın yasak mı yapılmalı mı bilgisi olan paylasabilir mi ? 🥰
Bskaymazz1 zynperkl Bende geçen gün yaptırdım 36. Haftadayım bi sakıncası yok bence bende eğer doğum yapmazsam 2 hafta sonra tekrar yaptırıcam😂
zynperkl Bskaymazz1 benım de tekrarlamam lazım tabi ani bi şey olmazsa inşallah yaptırabilirim çok zor oldu cünkü 😅
Birtanemm zynperkl bende yürüyemiyorum 😂😂yanık kremi sürdüm yarına kadar geçse bari benim Koaför tüylere çok ilgili bi tane kalmasın diye 10 defa sürüyor benide yakiyor 🤣🤣
Bskaymazz1 zynperkl Ay bu aralar benimde hem böyle karnımda aşırı sertleşme yürüme de zorluk var ne olacağı belli olmadığı için insan kesin birşey de konuşamıyor ki🤦🏼♀️🤷🏼♀️
Minnosanne06 Ben de 38+0 oldum bugün yaptırdım agdami da. Kuaförüm de tanıdık,aralarda tek tük çıkarsa bakarım gelirsin bı dedi
Busraa098 37+4teyim bugün yaptırdım bende, doktoruma sormuştum bi sakıncası olmaz dedi, korkmanıza gerek yok, hormonlardan dolayı benim de biraz arttı ama keşke azalsaydı 😅 sonra normale döner umarım
Rabiasultanssmn7 Ya başka neyle temizleriz ağda hariç böyle temizliyen başka bişey var mı bildiginiz belki bilmediğim bişey vardır bilgisi olan yazar mı ?