annelinkoo1 ikizlerin_annesi__ inşallah canım 250 üzeri olmalıymış kombine riskinin ben yüksek risk çıktı üçlü de risksiz çıkınca kafama takıldı
ikizlerin_annesi__ annelinkoo1 canım kesinlikle kafana takmaaaa benim yengeme resmen downlu dedi değerlerin kesin dedi yengem neredeyse onların yüzlünden aldıracaktı hep ağlayarak geçirdi bir doğurdu sapasağlam 😇 şimdi 13 yaşında o yüzden Allah büyük içini ferah tut rabbim hayırlısını nasip etsin
burcuo annelinkoo1 Hayırlısı olsun inşallah, içinizi ferah tutun. Doktorlar bu konularda en doğru yönlendirmeyi yapar zaten, ama bazen de testler birbirinden tutarsız sonuç veriyormuş. İnşallah güzel sonuçlar alırsınız ondan
annelinkoo1 burcuo evet pek güvenilir değil bu testler ihtimalmiş yani hayırlısı olsun bakalım detaylı ultrasonu bekliyorum
annelinkoo1 Nur223 yok yok takma hiç ama bir diğer gidişinde sor mutlaka aksi bi durum olmasa doktor söylerdi
annelinkoo1 ikizlerin_annesi__ İnşallah canım başta bende çok ağladım zehir oldu hamileliğim ama stres yapınca elime bir şey geçmiyor bakalım Rabbim hayırlısını versin sağlıklı olsun