Kızlar merhabalar, ortaokulda öğretmenlik yapıyorum. İdarecim bir hafta öncesinden raporumu ve dilekçemi teslim etmem gerektiğini söyledi. Fakat buradan okuduğum kadarıyla 24.haftaya girildiği gün rapor verildiğini öğrendim. Daha öncesinden ileri tarih için hasta şu tarihte 24.haftasında olacaktır şeklinde doktorundan rapor veya herhangi bir belge alan var mı? Bunun yapılması mümkün mü?