_RainBow İstanbul avrupa yakasında sezeryan konusunda şyi bi doktor tavsiyesine ihtiyacım varrrr lütfen yardım edin 😢
Zehra2701 _RainBow kadın doğuma gözük bence cnm benim bı akrabam 5 ay oldu doğum yapali hala kanaması devam ediyor hap kullanınca duruyor kullanmazsa devam ediyor oda sezeryan olmuştu ama herhangi bişey yokmuş yani onda ama sen yinede gozuk doktora
Didemalkanendik Zehra2701 canm baska bi dra göründümü benm yengemde öyle olmuştu dr spanch unutmuştu şçinde tekrar kürtajla alındı
Didemalkanendik _RainBow bnm ilki normal oldu canm bu belli değil yardımcı plmak isterdm ama ...yorum yapayım enazından üste kalsın