Ben 6 ekimde klomene başladım 12 ekim ovittirelle çatlatma iğnesi oldum reglim 27 ekim gözüküyor bugün kremsi ve kahve rengi akinti mi regli mi bilmiyorum birşey oldu sadece belim ağrıyor ve suan devam etmedi neden yaşayan varsa yardimci olur musunuz