Arkadaslar alisveris sonunda nakliye ücreti çıkıyor 300₺kusur üzeri alisveris yapmazsaniz. Vergi 0₺ ancak nakliyesi var. Artı endisem Ülkede ayrica bir vergiye takilir mi diye. Bilmiyorum, alisveris yapıp teslim alan birinin yorumu yerinde olacaktır.