betulgur1 Son iki haftam kaldı doğuma Allah nasip ederse. Heyecanlıyım tabi ki elimden geleni yaptığımı umuyorum ama yine de söylemek istediğiniz şeyler olursa dinlemek isterim.Doğum, hastane çantası, sonrası vs
metehaninannesiii betulgur1 szeryan olacaksan eger sezeryandan sonra bol yuru bol su iç incir kuru kayisi hosafi hurma tuket sut icin önüne ne geliyorsa ye sut olsun
imrenistan Ben yeni öğrendim, bilmiyorsanız eğer göbek bağını hemen kestirmeyin plesentadaki kan akışı sağlansın yoksa bebekte saralık be kansızlık görülme riski çok yüksektir oluyormuş ten tene temas yaparken en az 10 dk kan akışı sağlandıktan sonra göbek bağı kesilmeli.