Devrim Kızlar dişim 3gündür gece uyutmayacak derecede agrıyor burda bi post açmıştım çektirenler olmuş 35+4 üm dün devlet hastanesine gittim 6.aydan sonra çekilmez dedi antibiyotik verdi onu da doktoruna danışıp içebilirsin dedi.Sol tarafım tamamen agrıyor bu haftadayken çektirenler özel de mi çektirdi kızlar lütfen yazın
Elifbade Devrim dişinol diye bi ilac var canım karanfil yağı eczanelerde var bana doktorum önermişti ağrıyı çok güzel kesti bende ayni senin gibi günlerce uyuyamamistim