Yagmurbebek 20+2 yiz ama yavaştan çatlak kremi veya jeli başlasam iyi olacak diye düşünüyorum. Kullananlar bilgisi olan hanımlar yardımcı olur musunuz
Clementinee Yagmurbebek canım ben lierac kullanıyorum ve Hindistan cevizi yağı tatlı badem yağı ama 1 aydır vücut kaşıntım var karnım belim yanlarım bugün doktor kontrolüm vardı hepsini bırakmam gerektiğini saf vazelin kullan dedi 🤷🏻♀️ Birde yoğun nemlendirici söyledi onu aldım bakalım ama ben 14. Haftamdan beri kullanıyorum
yaseminan Yagmurbebek bio-oil ve lierac canım ilk hamiliğimde karnım çok fazla büyümesine rağmen hiç çatlağım olmadı bundada kullanıyorum. Sadece karnına değil göğüslerine de sürüyor kalçana falanda 😅
Yagmurbebek Evet onu duydm yeni bir yağ öğrendim faydasını gören çok paylasaym göbüş yağı organik yazınca cikiyo . Kullananın çatlagi hiç olmams
ecemnas88 Bepanthol yoğun nemlendirici kremle önce nemlendirip daha sonra ya lierac ya da bio oil kullanıyorum 17. Haftaya giricem şuanlık memnunum
sheyda1991 Lierac, bio oil, mustela, palmers Bunlar en güvenilir ve en etkili markalar. Ama eğer en doğalı olsun diyorsanız kakao çekirdeği yağı kullanınız. Badem yağı bazı hamilelerde tüylenmeye sebep olabiliyor.