Sgnn FatihBatur Burada yazılanları önemsemeyin kendi doktorunuza danışın. Kremlerin içinde kortizon oluyor gereksiz yada fazla kullanımda yarardan çok zararı olur
FatihBatur Sgnn ya doktorum bugün gyno lomex diye birsey dediğini duydum ben ama Eczane bana farklı bi krem verdi 🤷🏼♀️ Yanı reçetem de hangisi yazıyordu bilemedim ondan bi sorayım dedim
Sgnn FatihBatur gyno lomex fitil diye biliyorum canım bende kullandım çünkü 1 kere atıyorsunuz sadece kremimde travocort tu sadece 7 gün kullanıyorsunuz
Sgnn FatihBatur dediğim gibi içerisinde kortizon var kremin canım 7 günden fazla kullanılması zararlıymış haberin olsun seninde