Beyzaguven1 Kızlar selam , 37 haftalık hamileyim , bebeğim az önce sanki ürkmüş gibi aniden sıçradı karnımda ama siddetli birşekilde.ödümü kopardı 😂 bu hamilelikte normal mi? Önceden böyle olmazdı yani daha önce yaşamadığım için size sormak istedim