Angels21 Bol su için derim. Benim vardı bitti. Doktorum normalde 2-3 falan çıkar herkeste ama sende o da yok sıfır yaziyo dedi. Bende sasirdim. Günlük belirli bir miktar olmasada en az bir litre iciyorum. Ve su içmek için tavsiyem bir veya bir buçuk litrelik Su şişelerine su doldurun ve ister mutfaga ister oturma odanıza birakin. Görünce içme ihtiyacı doguyo. Yani bende öyle oluyo bu siralar 3 litre içtiğim bile oluyo bu şekilde. Normalde oturma odamda ve yatak odamda su dolu sürahi bulundururum ama geçip icmisligim çok azdır. 😂