Hilaalll 13+2 oldum dün çok kötü oldum 5 kere flan istifa ettim hastaneye gittik yine çıktı bi kere daha böyle oldm böyle giderse hastaneye yatırım dedi geçirenler var mı hamilelikte internetten araştırdım kadarıyla iyi değil bebek için korktm açıkçası
Kamumu Hilaalll bende geçirdim. Fitil vermişti doktorum. İyi gelmişti. Şuan yine oldu. Doktoruma sordum. Koku ve akıntı varmı diye sordu. Yok çok şükür. Hamilelikte oluyormuş. Ama gel bi kontrol edelim dedi. Sizde ihmal etmeyin
ikiicocukkannesii Hilaalll Degeriniz kaç acaba benim de 0 ile 5 olması gereken değer 185 çıktı ama öyle kusma yok sizin kaç merak ettim ama inanılmaz derecede yanmam ve akıntım var
gamzosgamzos Hilaalll kızıma hamileyken 9 ay boyunca enfeksyon sorunum var kac kutu ilac kullanmak zorunda kaldim yinede gecmiyordu
FatihBatur Hilaalll ben anlamadım enfeksiyon bulantı mi yapıyor ben hamileliğimin basından beri kusuyorum idrar yolu enfeksiyonum da var
Kraa195 Bende bugün acildeydim😪 kusmaktan içim dışıma çıktı bana penisilin antibiyotik verdi ve serum taktı kültür ve ona göre tedaviye baslaualım dedi
Hilaalll Bana serum taktı bide tek bi tane ilaç verdi suda eritmelik yarın ikili test için gidicem tekrar test veririm olmadi eşimde yanmda değil uzman bişey olur diye çok korkuyorum bebeğime
ikiicocukkannesii Melikeakarsu Ya sizinde benim gibi yüksekmiş bebegimde böbrekleri de büyüme var ben buna bağlıyorum bı turlu geçmiyor da sizde dikkat edin inşallah sizde bişey yoktur
Kamumu busra5501 gynomax xl 200 mg Doktor tavsiyesiyle alındı. Sizde doktorunuza danışın isterseniz. Farklı bir tedavi uygulayabilir
gamzosgamzos Gizem93 hamilelik boyunca hic atlatamadım 6.haftada basladı doguma kadar surdu çok şükür doğum ile birlikte bitti 22 ay oldu dogum yapalı
Hilaalll FatihBatur idrar yollarında enfeksiyon bulantı sebeplernden biri evet kuzm ama hamileliktende olabilir doktoruna sor istersen