glsm_kr8383 Hanımlar lütfen bakın. Özellikle de bugün karnımın sol tarafı sertleşip ağrı giriyor hele de ayaktayken. Normal diyo bazıları ama bilmiyorum yaşayan var mı. Bu ara da 25 +3 üm
Sakinem212 glsm_kr8383 bende 25+ 6 bendede çok oluyor karnım çok sert doktorla konuşacam 2 gün sonra randevum var özelikle ayağa kalkınca aşağıya baskı oluyor sürekli tuvalate koşuyorum 2 gebeliğim ilkinde son ayda böyle oluyordu bunda erken başladı.