Boesie ya şöyle düşünmek lazım işk hamileliğimde öylr hissediyordum hep kötü birşey duyucakmışım gibi hazırlıyordum kendimi sonuçta bebeğin herşeyi yolunduysa ve haftasını karşılıyorsa bir sıkıntı yoksa adam ne yapsın 🙂 doktordan ne beklediğinize bağlı bir şey. Biz ailecek gidiyoruz enerjimiz çok tutuyor sohbet ediyoruz vs güzel geçiyor 🙂