Aylul Kızlar merhaba ; 24 haftalığım ve rahmim özelikle yürürken ağrıyor sanki iğneler batıyor zor yürüyorum sık sık idrara çıkmayı saymıyorum bile, deneyimli anneler bu durumu yaşayan arkadaşlar ne olur yazın bana bu durum normal mi
busra5501 Aylul canım ben de 24haftalığım benimde vajinam iğne batar gibi ağrıyor zonkluyor sonra geçiyor tekrar başlıyor. Bebek bazen aşırı haraket ediyor o zamanlar kasıklarımda sancı oluyor. 20 ile 28 hafta arası büyüme atağı yaşarmış bebişler rahim sinir uçlarına baskı yaparmış böyle düşünüp rahatlamaya çalışıyorum. Doktorlar kan leke vs olmadığı sürece sorun yok diyor.
Aylul busra5501 gerçekten mi çok tşk ederim benimde anlattığınız gibi durumum gece uyumak bile çok zor sağa sola dönerken bile agrı oluyor, içim rahatladı biraz çok çok tşk ederim. Sağlıklı bir doğum dilerim umarım rahat atlatırız.
busra5501 Aylul içinizi rahat tutun inşallah. Bana yürüyüş ılık duş ve ayak altına yüksek bişi koymak iiyi geliyor. Ama bazen vajinam aşırı ağrıyor o zaman yapamıyorum bunları. Amin sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏 💖
Aylul busra5501 inşallah tamam çok tşk ederim benim karnım biraz büyük tüm kilom karnıma gidiyor baştan beri öyleydi belki buda etken bilmiyorum.