Sizce böyle bir durum olabilir mi? Kendi gözlemlediğim kadarıyla oroferona başladık o günden beri kaşıntım çoktu. Gittim doktora karaciger enzimlerim yukselmis sınır 35 benim 40 ultrasonum temiz çıktı. Ultrasonu çeken uzman dedi ki acaba farklı bir ilaç içmiş olabilir misin dedi? Bende bu şekilde düşündüm başına gelen var mi?