Merhaba herkese . 22+2 den yazıyorum 😅 benim 1 haftadır ayaklarım çok şişmeye başladı. Özellikle bilek kısmım çorapla pantolon arasında kalan boşlukta baya birikiyor. Çalışıyorum henüz sabahtan hafif şişlik var akşama kadar bileklerimde baya baya şişlik oluyor.Normal mi bu durum doktora bildireyim mi hiç ödem vs olmamıştı şimdiye kadar aniden başladı tuz tüketimime de dikkat ediyorum