Merhaba 37+3 de sezeryan doğum yaptım. Şuan bebeğim 5 günlük hastaneden çıkmadan test yaptırmıştık 7.7 çıkmıştı değeri saat başı emziriyorum bebeğim güzel emiyor çok şükür ama gözlerinin beyaz kısımlarında ve yüzünde sarılık var düşürmek için ne yapbilriim