prensesannesiiiiiiii Selam güzel anneler, 28 haftalık gebeyim, afedersiniz ishal oldum. ne iyi gelir? Muz, Türk kahvesi denedim. Başka neler tavsiye edersiniz. Şimdiden teşekkürler 🙏🏻
Aag06 prensesannesiiiiiiii canim.salgin var ishal.bulanti halsizlik bende atlattim bebisimle cok zor geciyor bende emzirdigim icin antibiyotik kullanamadim atom diye vitaminli seeum iyi geldi istersen bi doktora git takviye vitamin serumu yaptir zor geciyor insani bitiriyor
prensesannesiiiiiiii Aag06 çok geçmiş olsun ishal salgını var diye duymuştum. Hamileyken iki katı zor 🥺
Gurbetten Ben de aynıyım bugün maelsef. Sabahtan patates haşlaması yedim, az peynir ekmek ve çayla. Öğlen kaşarlı tost yedim, akşam da tarhana çorbamı içtim,su içmeye çalışıyorum bol. Şükür sabahtan beri iyiyim, az mide bulantım devam ediyor
prensesannesiiiiiiii Gurbetten benim de hafif mide bulantım var su az içiyorum canım bişey istemiyor zorla yiyorum patatesi bende deniyim
Cemrenin_annesi80 Bende de var 2 3 gün önce olmuşdum bugün gene oldu 8 aylık kızım var onunla halsiz halsiz ilgilenmek o kadar zor ki nane çayı yapdım 2.kere umarım iyi gelir
prensesannesiiiiiiii Cemrenin_annesi80 çok geçmiş olsun, benimde elim kolum kalkmıyor resmen iştahım da azaldı 🥺 Allah yardımcımız olsun 🤲🏻
Aag06 prensesannesiiiiiiii inanirim cidden zordur ama desigim gibi vitamin serumu kaybettigin sivi icinde iyi gekiyor hastaneye gidince yaparlar direk zaten biliyorlar salgini cok gecmis olsun 🥰