Gzm23 Kızlar 13 haftalığım zaman geçmiyor bir an önce sağlıklı sıhatli bir şekilde bebeğimi kucağıma alacağım zamanı bekliyorum ama geçmiyor sanki size de öyle oluyor mu?
marbling10 Gzm23 evet geçmiyordu hâlâ geçmiyor. Şu an 28+6 dayız eşim her sorduğunda 6,5 aylık diyorum adam geçen gün isyan etti😂 kaç aydır 6,5 aylıksın bu nedir dedi
EsraBu Gzm23 ohoo siz şimdiden zaman sayarsanız geçmez tabi 😂ben 38 oldumda gelmiyo diye uykularım kaçmaya başladı
Hilal-95 marbling10 yaaa aynı ayda kocamda bana kızdı bılıyomusun🤣🤣 sürekli 6 bucuk diyip duruyorsun dedi 🤣 garıbım izin kullanmadı doğumda kullancam diye tatıl yapıcam heyecanı var sankı yatabılcek🤣
Hilal-95 marbling10 valla bnmkıde beklıyor garıbım az bi sancım olsa doğuruyosun galıba gidelim hadi bı baksınlar diyo🤣
Hilal-95 marbling10 36 teyzesi Bizimki aceleci 34 beri sancı yapıyor anasına beklıyoruz bakalım sağsalım alalım inşallah 🙏🏻
Ysmn_shn Bende öyleydim zaman gecmiyor diyodum son aylarda öyle bir hızlı gectiki sonuç bir haftalik minik prensesimle göz göze bakisiyoruz simdi
marbling10 Hilal-95 ayy çok heyecanlı ya ben de o haftaları görecek miyim inşallah 🙏 uzak geliyor. 37 de doğum olcak zaten Allah’ın izniyle 😍