Hafsa_gmsok Bugün ayrıntılı ultrasona girdim ve bebeğimin kafasinda iki taraflı kist olduğunu öğrendim ikili tarama testide yaptirmamistim bu durumda olanlar varmi 28. Haftada kendi kendine geçiyor dediler ….
Eyisa Hafsa_gmsok canım biz daha gitmedik detaylıya ama kendi doktorumuz söyledi beyninde kist var diye geçer ddi ama bilmiyorum şu an ne durumda perşembe gidince öğrencez bakalım
Semra4747 Hafsa_gmsok benim de bebeğin kafasın da kist var dediler bir tane de değildi üstelik çok şükür 24. Haftada kontrolde kistlerin geçtiğini söyledi perinatolog, korkmayın geçecek inşallah bide tek başına kistler olunca korkulacak bir şey yokmuş.
Hafsa_gmsok Eyisa inşallah geçer sizinkide geçicek deseler bile insan bi tedirgin oluyor Allah korusun bebeklerimizi
irem Benimkinde de sağ ve sol da var. 20.haftada öğrendik şuan 23.haftalıgız kontrole gidince geçer dedi doktorumuz ama bakalım.. Genelde tek başına bir şey ifade etmiyor diyorlar.
irem Hafsa_gmsok Evet doktorum değil de . Doktorum perinatolojiye yönlendirmişti perinatoloji istedi. Ben yaptırmayacağım ama