Arkadaşlar 37+3 haftalık gebeyim. bir normal,bir Sezeryan (zorunlu )doğumum vardı . Bir haftadır nişan ve sancı vardı.kendi Dr önemli işleri olduğu için o günlerde yoktu ,bir akşam başka Dr muayene oldum. Aynı hastane.kadin Dr 2 cm açılman var boşuna kestirme kendini ne normal doğum yaparsun.yedi sene geçmiş aradan dedi. Bugün kendi Dr gelebildi. Bunu ona da anlattım.. o bu kadar net konusmamisti. bir ihtimal diyordu. Öteki doktorun onun yokluğunda söylediklerini söyleyince çok kızdı o Dr q “O der..herkese der .yapar eder.İki yıldır benim onun arkadaşından kaç hasta topladım hasarlı biraktiklsri bana geldi hep. Sana yaptirirsam normal doğum,tek sorum olur neden bu kadar riski göze alıyorsun ? Derim sana ” dedi.. kafam allak bullak .gün verdi perşembe gününe.Sanci bu denli çıkarsa Perşembe ,yoksa hafta başı yaparız dedi.. duygularım karmakarışık.Boyle olan var mı aramızds 😔.risk almak istemiyorum elbette..