Selamlar herkese 🤗 13. Haftadayım ve bebeğin çok şükür sağlık durumu çok iyi ama benim 2 haftadır bel ağrım var sol bacağımın üstü ağrıyor çok ve kilitleniyor adım atamıyorum yatarken bile ağrıyor yaşayan oldu mu acaba doktora danışacağım ama öncelikle sizlere de sormak istedim teşekkür ederim şimdiden 😍