Hilal-95 önce yaptıgında bendede olmamıştı ama bugunki yaptıgında oldu parmagıyla bakıyor sanırım acıklık var dedi ondan mı oldu leke öncekinde yoktu acıklık ama benim muayenemden kaynaklı olur lekelenme falan korkma demiştide sonradan da olunca endişelendim yinede