glskyhn22_ Hanımlar ben galıba her öğünü aşırı yıyorum sonra yerımden kalkamıyorum bide uyku duzenınız falan nasıl ben gamıle kaldıgımdan berı 10 11 gıbı uyanıyorum ve çok aç oluyorum çok mu uyuyup aç kalıyorum acaba zarar verır mıyım bebeğe
Yagmur00 glskyhn22_ yaw bacım boyle zaman gecmez o hamılık bitmez az akısına bırak zaten vucut nezman isterse ozman kalkar yanı
Damlasu_23 glskyhn22_ ta saçmalama hepimizin hormonları değiştiği için hep bir farklı düşüncelere giriyoruz ama aslında böyle yapmamak lazım stres yapınca bebiş ler de stresli oluyo🙄
Damlasu_23 glskyhn22_ rica ederim gerçekler bunlar takmayın tadını çıkarın bebiş ler olunca zaten uyumak yok🥰