Merhabalar benim en son adetimin gunu 15 kasımdı , 4 kez kan tahlili yaptrdim
Bhcg iki kTina cikti hep en son gecen cuma yaptırdık 251'e yukseldi. Doktor baska yaptirmayalim salı gunu kontrole gel dedi evde idrar testi yaptim iki kere ikisinde de iki cizgi cikti. Sali gunu gittigim de kese gorunur mu acaba