NuovaLuna 20+1 haftalık olduk 🧿Hamiş annelerim sizce hangisi daha sağlıklı ben jilet kullanıyordum ama canım acımaya ve görememeye başladım sizce tüy dökücü kremler zararlı olur mu?? Siz neler kullanıyorsunuz? ⚡
MerveNur- NuovaLuna tüy dökücü krem kullanılmıyor gebelikte ben jilet kullanıyordum da bu ara karnım büyüdü göremiyorum ne alemde napıcam bilmiyorum 😂😂😂
Yagmur00 NuovaLuna tuydokucu zararlı kımyasal war ben jilet kullanıyorım aynada yap alırsın canım 33 teyım oyle yapıyorum
FusunF NuovaLuna bende jilet kullanıyorum göremiyorum da ve daha önce hiç kesmediğim yeri kestim hassas mı oluyor bu zamanlar ondan mı acaba nasıl olacak zorlaşıyor valla 24+3 haftalık hamileyim
Sarisinbiiiranneeee NuovaLuna ben kesmekten korktugum icin ne yalan söyleyim hamileliğimin başından beri tüy döküyü kullanıyorum en fazla 10 dk bekletiyorum hemen sonra siliyorum yıkıyorum iyice. Şimdi zararlı diyen tayfa gelicek evet zararlı ama tek carem o. Hemen yapıp temizleniyorum en azından kesme korkum ağda stresim olmuyor çok şükür bebeğimde bende sağlıklıyız. Bi enfeksiyon gibi bi durum dahi olmadı
Fasulyeninannesi1 Valla ben beni keser yaptirmam diyordum ama bu gidişle sanirim esimin eline vericem jileti, alicam kirbaci calis kole diye vurucam sirtina 😁
NuovaLuna Fasulyeninannesi1 onu da denedik beceremiyor bide acaba keser mi düşüncesi o acısından daha kötü 😁
HollyMolly Kızlar bimde epi marka ufak, beş bıcaklı kadınlar icin traş bıçakları oluyor. Asla kesik yapmıyor ben karnımı görmeden yapıyorum hiç kesilmiyor:) aynı ürünün pahalı markası da var kutusu falan da var ama binseler efsane yıllardır kullanıyorum.
NuovaLuna Nilh20 ben hayatımda 2 kere gittim küçükken annem alıştırmaya çalışıyordu çok utanıyorum bide çok kalınlaştığı için doğururum acısından 😂😂
NuovaLuna Esmaaaa_ alışınca ağda güzel ben güzellik uzmanıyım çok hamiş annelerim gelirlerdi sir yaptırmaya zamanla azaldığı için almak 5 dk sürerdi ve köklerde yumuşardı 😂
Surprizbebekannesi NuovaLuna ya çok uzun süredir ağdaya gidiyorum ne hikmetse ne azaldı ne de kökler yumuşadı. Her seferinde aynı sertlikte ve yoğunlukta çıkıyor. Alırken de canım gidiyor. Bu ayıma kadar ağda yaptırdım ama son gittiğimde kendimi o kadar kastım ki bebek de taş gibi oldu karnımda kalkıp yürüyemedim. Artık doğumdan sonraya kadar jiletle devam edeceğim yoluma..
Yagmur00 NuovaLuna sagol canım agda daha ıyı diyorlar ama ben enfeksiyon dan korktugım ıcın gitmedim hıc ve vurus vardi jilet le bitirdim sukur 🙈🤪
NuovaLuna FusunF galiba ondan ya bi hamişimiz ayna dedide benim aşağıya eğilince baş dönmem çok oluyor galiba son çare eşler
NuovaLuna Sarisinbiiiranneeee Maşallah size valla bende dayanamıyorum 1 kere tüy dökücü denesem birşey olmaz herhalde
NuovaLuna Surprizbebekannesi çok geniş sürerse acısı olur bide sir ve ağda arasındaki farklar malum birisi besliyor genetiginde ilgisi var anne baba kıl kök kalınlığı falan eğer gidicek durumda kalırsanız minik minik sürmesini isteyin 🤗