Semra007 Merhaba.5 hafta 3 günlüğüz.bugün vajinal muayeneyle keseyi görebildik.o kadar halsizim ki her an bayılacak gibi.sürekli uykum var kolum kalkmıyor.ayrıca hep esniyorum konuşurken nefesim yetmiyor😔aynı durumlarda olan var mı normal mi sizce
Nilufer22 O haftalarda ben de öyleydim mide bulantım falan olmamasına rağmen bitiktim resmen. 12. Haftadan sonra yavaş yavaş geçiyor