mlksnl -Melek benim Mart sonu doğum Allah nasip ederse. Bende kuzenimden alicam beşik özel yaptırmıştı. Oğlu yatmıyor artık beşikte 🙈🙈
-Ozge- -Melek 35 haftalık olduk https://resimyukle.io/r/9LGCQMlRsE bu beşiğimiz https://resimyukle.io/r/Q1yDiYqejU buda odamız
RumeysaNur34 https://imgyukle.org/image/qgmY bizde bunu aldık kızıma 7 aylık olunca odasını ayıracağız o zaman da mobilyasını alırız dedik 😇
Semra12344 RumeysaNur34 cnm harika ne kadara aldın? Bende ayrı oda yapmayı düşünüyorum bundan da alıp yatak odama koymayı düşünüyorum ☺️
Sarisinbiiiranneeee -Melek bebeğin odasını aldık gelicek bu ay sonu, beşiğide almak üzereyiz araştırmadayım😂
ballimlerr2123 Sarisinbiiiranneeee araştırmada olanlardan biri de benim aralıkta doğumum Allah nasip ederse fakat karar verebilmiş değilim ☺️
Merve1502 Haftada aldık beşiğimizi hazır katlanabilir beşik aldık 38. Haftadayız bekliyoruz daha beşiğin içini hazırlamadık
RumeysaNur34 Semra12344 ebebekten aldık canım yatak odasında durur dedik oturma odasına da sallanan beşik koyacağız idare eder bizi diye düşündük 😊🤲