gonulcelen Birbebisgelio ben 🙋🏼♀️ Lökosit yüksek düşmüyor su da içiyorm kğltür yaptırdım her defasında bakteri falan çıkmadı sonuç temiz dedi doktorum yanma batma kaşıntı olmadıgı için ama onlarda eşlik ederse haber ver demişti
Rzgrmrv93 Birbebisgelio ben hamileliğimiz 5. Ayına kadar hep o idrar enfeksiyonuyla uğrastım en sonunda bıtane fitil yazdı doktorum sonra kesildi enfeksiyon cok sor bisey ağrı sızı yapıyo insallah sizde kurtulursunuz☺️
Eliftuba Birbebisgelio benm de lokosit hep yuksekti yanma falan yok akıntın var mı dedi var dedim fitil yazdı 🤔 önmli bişey değil ama geçsin dedi 34.haftadaym
MucizemE Birbebisgelio benim idrarda ve kültür de hiç birşey çıkmıyordu ama yeşil akıntım olduğunu söyledim baktı ve enfeksiyon mantar var dedi 9 ay oldu hala da devam ediyor o kadar ilaç su içiyorum banamısın demiyor bugün sirke denicem
Hatunnn Birbebisgelio bna doktorumm bazi kadinlarda lokasit degerinin boyle cikabildigini soyledi bende enfeksiyon yok ama lokosit var her zaman gebelikten oncede boyleydi.