Zel-da Merhaba kızlar bugün karın gaz ağrısı gibi ve sertleşti baya sürekli toplanıyor bu durumu yaşayan var mı
Nisssss Zel-da bende 34+5 im bende öyle bişey olmadı canım devam ederse bi doktorunu arayıp sorabilirsin ben ayakta çok kalında sertleşiyor.sol tarafına yatıp biraz dinlen
Cnsymn Zel-da Bende de var doktorum erken doğum riskin var erken doğum olabilir dedi. Zaten bende vardı bu risk ama kasılmalar (bebeğin bir uerde toplanması ve sertleşmesine deniyormus doktorumun tanımı bu) 30 dan sonra başlıyormuş. Dikkat etmek gerekiyor.
Fehime16 Zel-da bende öyleyim canım toplanmiyor ama gaz ağrısı gibi oluyor karnım agriyor tuaf şekilde şimdide sanki anlik regl olcakmisim gibi hafif ağrim oluyor
Ceyduygu Zel-da Kasılmalar son zamanlar da normal benim çok sık oluyordu ama yinede doktorunuza danışın
Hilal-95 Zel-da kuzum duş al ılık su geçmese git 34 bnmde öyleydi sancım cıktı hatta ben ağrı bile hissetmedim sancın var dedı bana soluna yat bi süre dinlen bakalım
Hilal-95 Zel-da yalancı sancı işte rica ederim kuzum ben de sürekli alıyorum rahatlatıyor baya 🙏🏻 Vücut kednı doğuma hazırlıyor işte sağlıkla alalım inşallah 🤲🏻