Yaseemiiin Kızlar 38+1 deyiz. 2-3 gündür çok sırt ağrım oluyor. İlk gebeliğim. Cinsiyeti erkek. Sizce yaklaştı mı doğum ? Yaklaştığını nasıl anlarım?
Tugce-ylds Yaseemiiin canım bende 38+2 yim bel ağrılarım oluyor nst sancım da çıktı ama çatı muayenesinde doktorum başının yukarda olduğunu Söyledi kanalda değil Daha 2 haftan var dedi bekliyorum öyle 😊
Yaseemiiin Biz kanaldayız ama sancı olup olmadığını söylemedi doktorum nst de nasıl anlaşılıyor sancı biliyor musun