burcuo Merhaba arkadaşlar, 15 haftalık hamileyim. Ara ara karnım şişiyor, bazen rahat nefes bile alamıyorum bu yüzden. Bazen de bu şişkinlikle beraber karın ve kasık ağrılarım oluyor. Ne yapmamı önerirsiniz?