Esndilara Kızlaaar artık biran önce doğurmak istiyorum 🙈 Hareket edemeyen var mı benim gibi 38 de 😭 Haftada sezeryan gözüküyor benim kimisi 40 ı tamamla diyor ama sanki 1 hafta daha tahammülüm yok gibi 😭
Fehime16 Esndilara ben henüz 34+3deyim ama bende diyorum artık doğsun diye bel ağrım kalça ağrılarım canım acıyor artık hergun aynı döngü fenalık geliyor artık🤦
Fehime16 Esndilara senin yine azıcık kalmış sabır iste canım rabbimizden çok az daha anlıyorum seni tahammülümüz artık sıfır ama birazcık daha rabbim hayırlı sağlıkla tek seferde kucağına bebisi almayı nasip etsin 🤲🏻❣️😌