Pelinssoglu Kızlar benim çok ağrım var sırtım ve belimde. Bacaklarımda öyle sızlıyor gibi. Sizde durumlar neler uykular zaten haram🥲
Papatyamevsimi-89 Pelinssoglu ben 31+2 çok ayakta kalamıyorum ya..28 inde randevum var gelmeden kan ve idrar ver dedi..Yarin sonucu alacağım..Belim sirtim benim de agriyor zaten geceleri uyuyamıyorum ve sabah uyandığımda parmaklarım zor açılıyor karpal tunel sendromu da var ve çok kilo aldım 12 kilo almışım kendimi tanıyamıyorum..72 kilo hamile kaldim 84 oldum
Pelinssoglu Papatyamevsimi-89 bende öyle çok kilo aldım 12-13 kilo almışımdır başından beri 😢 ne zaman geçecek bu ağrılar 😢
Gamzeparlak1 Papatyamevsimi-89 Kilon çok değil,ben de 18.haftadan beri carpal tünel oldu alıştım artık,inşallah doğumdan sonra zamanlar gececekmis. Ben 20 kg aldım asıl çok kilo böyle olur.
zaydn Biz de 32+5 haftalığız bugün birden kramp girip durdu karnıma sırtım da agriyordu kötüydüm sonra birden midem bulandı çıkardım niye böyle oldu bilmiyorum 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
erseerse zaydn aynı gündeyiz ve aynı şekilde bende ilk kez çıkardım bugün ne olduğunu anlamadım😏 bebek de sürekli kaburgalarımı itiyor. İlk bebeğimde böyle olmamıştı çok ağır ağrılı geçti bu sefer
Kerem_mom Bende 32+3 üm bel ağrısından çok kötüyüm, yatakta oturur şekilde uyuyorum. Arkama sıcak su torbası koyuyorum tv başındayken biraz geçiriyor gün içinde.
Benocan Kerem_mom sıcak çok iyi değil diye biliyorum bizde sancıyı sıklaştırır derler bence bu aylardan sonra dinlene dinlene yürümek lazım ben uzandığımda daha bi ağırlaşıyorum
Okyanusmavisi-17 Pelinssoglu benimde bacaklarımda aşırı sızlama var sanki tutmuyor küt diye düşecekmişim gibi hissediyorum bel ağrım yoktu ama bugün başladı sırt ağrım oluyor çok nasıl yatacağımı şaşırdım yatsam rahat edemiyorum kalksam yatmak istiyorum allahım sabır 😀
Cerenayyildiz Okyanusmavisi-17 ben en çok çözüm sağa yatarak buldum nedense diğer türlü nefes alisim zor hamile yastıkları falan var ama zaten az kaldı 33 haftadaym ondan o masrafa gerek yok diye duaundm
Fehime16 Pelinssoglu 34+3den sesleniyorum bacak bel sırt halsizlik istahim biraz kapanmaya başladı artık acmiyim tokmuyum anlayamıyorum karnım gerim geriliyor su içsem sisiyorum sabahları kalkarken belim tutmuyo kırık bacaklı gibi geziyom uykuyu zaten katmiyorum bile sabah ağrılar yüzünden gergin kalkıyorum tuaf tuaf haller işte he bide 18kilo aldım 🤣🤣
Okyanusmavisi-17 Cerenayyildiz valla ben ne tarafa dönersem döneyim beş dakikadan fazla yatamıyorum sabit beş dakikada bir şekil değiştiriyorum bende sizin gibi düşündüm gerçekten gereksiz masraf gibi geldi birde çok yer kaplıyor bence 😀
Fehime16 Cerenayyildiz eşim bazen dalga geçiyor seni gidi topal şarkısıni söyleyerek guldurmye çalışıyor kırık bacaklı gibi canım acıyor her sabh her sabh bide çekilmiyor eğlendirmeye calisiyo garibim🤦🤣
Fehime16 Cerenayyildiz ben artık anlayamıyorum açlığımi toklugumu biraksalar 10gundur yemek yemiyor gibi yicem yoksa ama sonradan karnım gerildikce rahatsız ediyor şişkinlik bir tuaf ya 🤣🤣
rgk Cerenayyildiz iştah varken yeniyor vallahi sağlıklıysanız yeyin gitsin🐣 yediklerime değil yemediklerime pişmanım, 32+3 üm, inşallah sağlıkla gelsin de neler yicem neler😂