Kızlar bugün düzenli sancım çıktı yatışım verildi ciğer geliştirici iğne yaptılar erken doğum riski olabilir dedi doktor açılmam yok henüz ama yumuşama varmış. Kilosu 2.500 34+3 haftalık sizce küvezde kalırmı? Yada sağlığında bi problem olurmu benim gibi olan varmı ciğer geliştirici iğne vurunan .