23.haftadır vuruyorum göbeğimden sadece bir kez morardı ve bir kez kanattım☺️ Arada damara denk geliyor. Ben bir gün sağ tarafa bir gün sol tarafa vuruyorum. 45 derecelik açıyla iki parmağıımın arasınaa alıp vuruyorum. Üstüne bastırıyorum kolonyalı pamukla. Ovmak morartıyor. Doğru mu yapıyorum bilmiyorum ama hiç morarma olmuyor bende