Cerenayyildiz bence girmese daha iyi, çünkü o an ki acı çekmene şahit oluyorlar, tamam bir yandan iyi oluyor görüyor nasıl zor bir şekilde doğum yaptığını, ama sen sonrasında unutuyorsun hepsini, ama o asla unutmuyor ve çok etkileniyorlar. Yani sen bir doğuruyorsun ama o 9 doğuruyor 😀😀eşim yanımdaydı ilk doğumda ordan biliyorum, doğum başlayana kadar destek olması yeterli zaten, beline masaj falan yapar😉