burcuo merhabalar, 29 haftalık gebeyim. Neredeyse her duştan sonra sirkeli su ile yıkıyorum ben. Tam olarak sizin doktorunuzun dediği değil ama bana da doktorum yıkama, taharetlenme olarak söylemişti. Akıntılardan ziyade enfeksiyon için yapıyorum bunu. Herhangi bir yan etkisini görmedim çok şükür.