Kızlar belki diğer postlardan hatırlarsınız 15 +1 günlük hamileyim en başından beri ufacık bi belirtim bile yok ne bulantı ne tiksinme ne başka birşey şanslılardanım o konuda ama değişik bi psikoloji yaratıyor bu durum doktor randevularım gelmek bilmiyor çok endişeleniyorum birşey oldumu iyimi diye belirtisiz hamilelik geçirip doğuran anneler varsa süreçlerini anlatabilirmi hem okurken zaman geçmiş olur🥰