merhaba sevgili anneler,
bende bunu yazicakmisim, cok sukur🙏🏼
8 ekim cuma aksami grip gibi oldum, kalbimde
2 gun sanci, dedim kesin corona oldum ben😭 annemi ariyorum iki gozum iki cesme anne ben hastayim diye😭😭 annem dedi ben seni dogurmadan once ayni boyle grip gibi olmustum, git yat dinlen.. gittim yattim, 1 saat sonra suyum geldi mi 🐣 hemen doktorumu aradim, hastaneye gec eben hastanede zaten dedi. ( ozel ebe ile anlasmistim ) ve herkese tavsiye ediyorum 🌸 esimle hastaneye
gectik, ama acilmam cok azdi(1-2 cm).. rahmime yumusatici koyup acilmami hizlandiralim demis doktorum.. bu arada biz ebemle meryem ana otunu suya koyduk 🌸 rahim yumusatici ilac 2 saat icinde geldi; ebem yerlestirmek icin rahmime bakarken 4 cm olmusum:) inanamadik:) bende
o zamana kadar sifir sanci:) sonra
yavas yavas
sancilar basladi tabi, esim cok destek oldu, belime hep masaj yapti her sancida.. sonra 1 saat icinde 6 cm oldu acilmam:) midem bulanmaya basladi.. sancilar artti:) bu arada hastaneye yatmam gece 1
di.. sonra istifra ettim, bu cok iyi bisiymis, ama sancilar cok siddetli hale geldi.. sonra 8 cm derken tam acilma ile sabah 8.30 gibi dogumhanedeydim, evet cok zorluydu, cok sanciliydi, ama 40 dk sonra
bebisimi kollarima aldim.. dogumun son 10 dksinda
esimi iceri aldirlar ve herkese
tavsiyem o ani sizinle yasamalari cunku o kutsal ana sahit olmalari onlari cok etkiliyor.. bebekle ten tene temas yapildi.. sonra bebegim kucagimda odamiza
ciktik cok sukur:) 🐣💕
ben dusuk tehlikesi olan bir bir hamilelik gecirdim, cok az hareketle ona ragmen dogumum bir
cok insana gore hizli ve kolay oldu🙏🏼🐣🌸
canim hamisler kendinize, bedeninize guvenin..
simdi 17 gunluk olduk cok sukur.. hepinize hayirlisi ile saglikla bebislerinizi kucaginiza almanizi diliyorum🙏🏼🐣💕