Asiyes Bugün ilk doz biontech oldum şuanlık kolum çok ağrıyor 6 aylık hamileyim fakat kızımın hareketleri yavaşladı azaldı gibime geliyo var mı böyle olan , hareketleri var ama çok sakin
Papatyamevsimi-89 Asiyes evet canım bende de 2 gün öyle oldu hatta kendim de grip gibi perisan oldum..Ama merak etme sonra gümbür gümbür geliyor
Asyaveannesi36 Asiyes ben de aşı olduktan akşamına hissetmiştim hareketlerini, merak etmeyin hissedilir annesi 💜
Asiyes Papatyamevsimi-89 inşallah 🙏 TAm hareketler artık hissediliyor deyip çok mutlu olmuştum şimdi üzüldüm neyse iyi olalım yeter 🤩🤩🐣🐣🍀🍀 çok teşekkür ederim
mervegemen- Asiyes her an ayni hareket olmuyor kendini ona endeksleme. 2 gün cok hareketli oluyor 2 3 gün olmuyir benimde bebeğim. Yani surekli hareket bekleme sonra kafana takılır.
Papatyamevsimi-89 Asiyes birsey olmaz kuzum Allahın izniyle, biz bile etkileniyoruz bebek de etkilenir ister istemez..Yarına duzelir merak etme:)