Arkadaşlar dün testim covid pozitif çıktı. 13+3 hamileyim. Doktor ve filyasyon ekibi istersen kan sulandirici ol dediler bende kendi doktoruma danışarak aldırdım ama oksaparin recetesinde hamilelikte kullanımına uygun değildir yazıyor ama daha önce forumda kullanan anneler görmüştüm. Kullanan varsa bilgi verebilir mi rica etsem.