Nazharun2808 30 haftalık gebeyim 2 gün önce kan tahlili istemişti doktorum bugün aradı ve kanımda enfeksiyon çıktığını söyledi test tekrarı yapılacak değer 17 bu arada.Başına gelen var mı aşırı stres oldum 😔
Ozlemflz Nazharun2808 stres olacak birsey uok ben gripten öksürükten resmen boguldum enfeksiyon varmış antibiyotik verdi mecbur alıyorum yapacak birsey yok.
Zeynepahmet3434 Benimde cikti az birsey doktorum genelde gebelikte olan birsey onemi yok demisti eger ki idrarde yanma agri vs yoksa sorun yok dedi
Nazharun2808 Zeynepahmet3434 İdrar tahlilim temiz çıkmış ama doktorum öyle bir konuştu ki sanki kanser olmuşum gibi çok sinirlerim bozuldu
Nazharun2808 Ozlemflz İşin garip kısmı benim hiçbir problemim yok gözle görünen sizinki muhtemelen üst solunum yolu enfeksiyonuna bağlı yükselmiş olabilir
Zeynepahmet3434 Nazharun2808 canini sıkma bence idrar temizse sorun yok gine icin rahat olsun yaptir test
Zeynepahmet3434 Nazharun2808 ama ben sizin yerinizde olsam hem baska hastanede yaptirirdim hemde saglik ocagina gider birde orda yaptirirdim icim rahat olsun die cunku hastane hastane oranlar degisiklik gosterir birde ole karsilastirin
Nazharun2808 Zeynepahmet3434 Zaten başka hastanede vericem kanı tekrar bakalım sonuç ne çıkacak 🤷🏻♀️