kayramom1 Kızlar elinize ulaştımı stok güncellenince alan arkadaşlar vardı bende daha sonra aldım ama adını ilk defa duyduğum bir kargo şirketine vermiş ler tereddüt ettim
Burcuosman kayramom1 gogus pompası alıp almama konusunda kararsızım. Evde olacağım çalışmayacağım icin gerekli mi bilmiyorum. Sizce gerek var mı almali miyim?
minikkelebegimmmm kayramom1 Bende sipariş verdim bugün geldi çok gerekli diyor herkes vakumu el üstünde denedim güzel bence alabilirsiniz hem biraz uygun fiyatlı diğerlerine göre
Ceydacetin Burcuosman bende öyle düşünüyordum canım ama sütüm gelmedi sağ sağ getirdik , sonra çok fazla mastit oldum bebek hepsini ememiyor o yüzden kesinlikle şart
EsengulC Burcuosman Ben evdeydim hep kullanma ihtiyacı duymadım almadım sonra manuel olanlardan aldım ama çok az kullandım oğlum sürekli emiyodu zaten birikmiyordu sonrasınd çok ihtiyaç duyarsanız alırsınız bence çok gerekli değil
Sedefavc Burcuosman canim kişiden kişiye göre değişiyor ihtiyaç olur diye alırsın birde hiç ihtiyac olmaz boşuna masraf etmiş olursun çünkü öyle ucuz birşey değil. Bence doğduktan sonra baktın ihtiyac var ozaman alınabilir diye düşünüyorum
kayramom1 minikkelebegimmmm evet benimki de bugun geldi bende elde denedim ama şeyi anlamadim iki tane tıpa gibi birşeyi var birini taktım diğeri yedek mi acaba
kayramom1 GulcanYvz 119 TL a101 e gelmiyor canım internet sitesinden alıyosun ama stok her zaman olmuyor takıp etmen lazım
GulcanYvz kayramom1 şimdi baktımda stok yok gerçekten de acaba şubelere baksam ellerinde kalmışmıdır?yada daha sonra stok gelme ihtimali varmıdır canım hep takip edeyim mi